Pomoc zdalna

Link do oprogramowania AnyDesk: Pobierz
Powyższy program należy pobrać i uruchomić (nie wymaga instalacji).

  • Po uruchomieniu, wyświetli się okno aplikacji wraz z numerem sesji zdalnej. Numer ten należy podać technikowi Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego.
  • Po podaniu technikowi numeru sesji zdalnej, zostanie wyświetlony monit, w którym to użytkownik zadecyduje poprzez wybór, jakie uprawnienia przydziela technikowi łączącemu się zdalnie z jego komputerem. Opis uprawnień dostępny jest pod tym linkiem UPRAWNIENIA
  • Następnie wybierając “Akceptuj” inicjujemy zdalne połączanie, które umożliwia technikowi wykonanie zleconych/umówionych prac.
  • W trakcie połączenia, użytkownik ma bieżący podgląd na czynności wykonywane przez technika za pomocą zdalnej pomocy.
  • Podczas zdalnych prac nie zbieramy danych z logowań oraz nie pobieramy żadnych plików, chyba że pomoc tego wymaga a użytkownik wyrazi na to zgodę